מוטי בבצ'יק - איציק אוחנה Sur Twitter האדמו ר מגור ×”×’×™×¢ כעת להשתתף בבר מצווה לבנו של מוטי בבצ יק / בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק.

מוטי בבצ'יק - איציק אוחנ×" Sur Twitter ×"א×"מו ר מ×'ור ×"×'×™×¢ כעת ל×"שתתף ×'×'ר מצוו×" ל×'נו של מוטי ×'×'צ יק / בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק.. מעצרו הוארך עד ליום שלישי. מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. הו הא מי זה בבצ'יק:

בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. הו הא מי זה בבצ'יק: אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן.

מוטי ×'×'צ יק ×'ירמ צ ×'כירי ×
מוטי ×'×'צ יק ×'ירמ צ ×'כירי ×"מ×"×™× ×" ×"×'יעו תיעו×" ענק ×'×—×"רי חר×"ים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭.

אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור.

הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. מעצרו הוארך עד ליום שלישי. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית.

נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק.

מוטי ×'×'צ יק ×'רמץ את ×'נו כולם ×
מוטי ×'×'צ יק ×'רמץ את ×'נו כולם ×"תייצ×'ו צפו כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
הו הא מי זה בבצ'יק: בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q.

הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי.

מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. מעצרו הוארך עד ליום שלישי. Your browser does not support html5 video. מוטי סובל משיתוק ברמה גבוהה המסב לו סבל רב. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q.

מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. גם מוטי בבצ׳יק, יועצו ומקורבו של השר יעקב ליצמן, נעצר במסגרת הפרשה. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן.

×
×"איש ×"חזק ×'ס×'×™×'ת ליצמן ×'ריאיון × ×"יר ×'פני יכול לק×'ל את ×"שיכון ר×"יו קול ×—×™ from www.93fm.co.il
פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. Your browser does not support html5 video. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. הוא רביעי מתוך תשעה ילדים. מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה.

מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים.

גם מוטי בבצ׳יק, יועצו ומקורבו של השר יעקב ליצמן, נעצר במסגרת הפרשה. אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. מוטי סובל משיתוק ברמה גבוהה המסב לו סבל רב. נולד ברחובות למשפחה המשתייכת לחסידות ויז'ניץ. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post